Bayanlar Kırklareli eğitim ve araştırma hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı aranızda ya da herhangi bir devlet hastahanesinde ilk doğumum özelde oldu şimdi devleti denemek istiyorum doğum ücretleri çok pahalı çünkü dikişler yapıştırma mi oluyor asistan öğrenci doğuma giriyor mu sezeryan sonrası nasıl bir süreç bekliyor bilgisi olanlar yazarsa çok. Sevinirim