Ecem_P ben kullandım memnun kaldım, yara olması beklemede sürekli ilk emzirmek haftalık kullan. Yara olduğu zmanlar işte, göğüs ucu kremi sürüp tekrr gümüş kapakları meme ucuna yerleştirdm öyle iyileşti. Ben geç almıştım ilk etapta, çok yara oldu emzirme eziyet aglarak emziriyordm. Kapaklar iyileştirdi.