Nurellata 36+2 olduk dün 30 nisana sezeryan günü verdiler cok heyecanlıyım ve artık çok yorgunum bir an önce gelsin istiyorum ,sezeryan için verilen tarihten önce doğuran var mi
Erdognelif Sizinle aynıyız bende 36+3 hayırlı olsun öncelikle merak ettim neden sezeryan benim de normal olucak biraz korkuyorum da hayırlısıyla alalım kucağımıza bebeklerimizi :)