Geçmeyen şiddetli vajinal mantarım vardı. Şeker yüksekliği de tetikliyormuş. 37+4 üm. Önlem amaçlı 2-3 gün bakalım dedi şeker yüklemesi yapmıştık 24.haftada. Mantarım geçti sayılır ama şekerim sanki sınırda gibi hissettirdi.
Akşam yemek öncesi şekerim çok düşük diye çorbamı beyaz ekmekle yedim anında fırlamış şekerim 🤦🏼♀️ yarın kahvaltıyı da ölçüp göndereceğim doktoruma.
9 Nisan Akşam Tokluk: 105
10 Nisan Sabah Açlık: 96
10 Nisan Sabah Tokluk: 98
10 Nisan Akşam Açlık: 75
10 Nisan Akşam Tokluk: 120
11 Nisan Sabah Açlık: 105 (akşam patlamış mısır yemiştim)
11 Nisan Sabah Tokluk: 100
11 Nisan Akşam Açlık: 59
11 Nisan Akşam 1.5 saat sonra Tokluk: 128 (şekerim düşük diye beyaz ekmek yemiştim)
11 Nisan Akşam 2 saat sonra Tokluk: 161