mucizegebee ben de 20 Ocakta doğum yaptım. Her şey bu kadar tazeyken hemen bi iki bi’şey yazıyım size. öncelikle odaya geldikten sonra yakinlariniz ustunuzu giydiriyor. Ben ozellikle ilk gun icin gecelik almanızı öneririm. Zor hareket edildiginden tuvalete girip çıkma kısmında sizi rahatlatıyor. Yabsiye olarakta; Son bi kaç gün olsada göğüslerinize krem sürün derim. Rezene çayı içmeye başlayabilirsiniz. Hastaneye giderken de yanınıza almanızı öneririm. Hurma, incir ve dut kurusu yine yanınızda olması gerekenlerden. Herkes sezaryen sonrası başağrısından bahseder ama ben de migren olmasına rağmen hiç baş ağrısı olmadı. Kahve falanda tüketmedim. Ben olabilecek her şeyi düşünerek yanıma silikon göğüs ucu, biberon, kaşık biberon almıştım. Size de tavsiye ederim. O an panik olmaktansa varsın eşyanız fazla olsun ki hepsini de kullandım. Ameliyat sonrası hemen sütüm geldi. Bebeğim süt içtiği içinde kakasını falan aynı gün yaptı. Stres olmadan o anların keyfini çıkarın. Bir de odanıza geldikten sonra hemşireler yanınıza gelip karnınıza bastırıyor. Ben acılı bir işlem olduğu için yalvardım basmamaları için ve öyle bir göbeğim kaldı ki inanamazsınız. Dayanın ve basmalarına izin verin 🥲