Melike_eee benimde gebeliğin ilk haftalarında yükseldi. 70 lere falan çıkmıştı ikiside. 2 katına kadar çıkması normal demişlerdi. Doktorum da dahiliyeye yönlendirdi dahiliye de gastroenterolojiye yönlendirdi daha detaylı bakılsın diye. Eğitim araştırmaya gittim ultrason çekildim hafif bir karaciğer yağlanması çıktı, onun dışında bir problem çıkmadı karaciğerde. Dediğim gibi 2 katına kadar çıkması normalmis gebelikte kadın doğum takip etsin dedi, 9. Haftadan sonra da düşmeye başladı. En son 21. Haftada tahlil verdim 10 kusurlara düşmüştü. Yükseldiği için Kadın doğum doktoru sık kontrole çağırıyor ilk başlarda 2 haftada bir kontrole gitmiştim ben. Her defasında kan tahlili isteyip bakmıştı. Kan ilacına da o yüzden geç başlandı bende, karaciğere fazla yük bindirmemek için. Şuanda da hala iki günde bir alıyorum ilacı. Siz yediklerinize dikkat edin yağlı yemeyin paketli gıda yemeyin.