Rafaelli selam kızlar yaşayan varmı? her gün mide bulantısı yaşıyorum en zoruda geceleri, dayanılmaz oluyor
busra05_ Rafaelli dün bende kontrolum vardı sordum kuzum benımde 34. Haftaya giricez asırı mıde bulantım var dedım bide kasıklarımda agrı vardı bebek asağı ındıgı için mi diye doktorum emın olmak için idrar tahlılı ıstedı. Mide bulantımı kasık agrımla soyledıgım için bi bakayım demıstı
Rafaelli Talentedmom 1 haftadir var ,ara ara karın sertleşiyor sonra geçiyor, keşke dogum belirtisi olsada dogursam bir an once o kadar agırlaştım kı ..
Berfin_ma Benim de öyle 38+3 haftalık gebeyim ilk aylardan daha fazla bulantım var ilaçlar işe yaramıyor şimdi kontrolüm var bakalım ne diyecek
Rafaelli @Nurellata @busra05_ @Berfin_ma Allah yardımcımız olsun kızlar,sag salim alalım bebişleri kucagımıza InşAllah