Merhaba arkadaşlar 17+5 günlük hamileyim geceleri bazen bilinçsiz şekilde sırt üstü dönüp uyuyorum haberim olmuyor o şekilde uyanıyorum , birde TV karşısında vs bacaklarımı uzatıp sırt üstü çok süre uzanıyorum bunların bir sakıncası var mı acaba bazı yerlerde bebeğe kan akışı zayıflar vs gibi şeyler gördüm de henüz harekette pek hissedemiyorum o yüzden tedirgin oluyorum