tansugl37 selam iyi günler 👋 benim ilk oğlum suni sancı ile 39+3 de doğdu ikinci oğlumda ise 38+2 nin gecesinde suyum geldi ben pek anlayamadım sonrasında sabah 6 civarı hatta 06.20 idi saat çok iyi hatırlıyorum ☺️ ilk sancımı hissettim sonra sancı 8 gibi geldi bu sancı konusunu epeyce araştırmıştım sancılarım henüz sık değildi ama saat 9.45 ten sonra her 5 dk da sancım oldu doğumun başladığını anlamıştım 7 cm açıklık ile hastaneye yetiştik doğumum da 13.06 da gerçekleşti elhamdülillah sorunsuz bir şekilde doğurdum Rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 💕