Nuurrd bizde 33 haftalığız bizde de aynı durum var. Ama doktorum çok önemli bişey olmadığını söylüyor sadece biraz küçük doğar diyor. Sağlıklı olsun da kilosu açıkçası çok önemli değil. He çocuk 4 kilo be üzeri doğacak diye bişey Yok. size bişey dedi mi Doktorunuz