bir_busra 2020 de ilk doğumumu öyle yaptım. Benim ilk başta normal doğum du ama bebeğim gelmedi 8 cm açılmam vardı ve buna ragmen gelmedi. 28 saat suni ve kendi sancımı çektim. Daha sonra hiç halim kalmadı o kadar çok ağrı çektim ki sezeryana alınmamı istedim iyi ki de öyle yapmışım. Beni ameliyathaneye indirdiler orada iğne yptılar belimden daha sonra ayak parmaklarıma kadar uyustu ve bütün ağrılarım geçti. Saniyelik birşey. Daha sonra bebeğimi çıkardılar hiçbirşey hissetmedim çok rahattı. 2 günde toparlandım. Boşuna o kadar saat ağrı çekip yorulmuşum 🥺