Mel53 Kızlar bugün bütün gün bebek çamaşırlarını ütüledim ayakta. Ve karnım hep taş gibiydi. Ben bebeğin ortada toplandığını düşündüm ara ara ama, sizce bu kasılma mı? Çok rahatsızlık verici. Şimdi yattım biraz daha iyiyim ama merak ettim. Haftam da 33.
kizbebekannesii Mel53 bana doktorum kasılma için göbeğin taş gibi katılaşıp yumuşaması olayının sık sık olması demişti sizinki belki yediklerinizden falan sert olmuştur benim akşamları hep çok sert oluyor karnım öyle bir şeyse kasılma olduğunu sanmıyorum ama ben daha 25 haftalığım tam da emin değilim yani.
aysecakir Mel53 canım benim de sabahları özellikle öok sert oluyor Bebek toplanmış bir şekilde oluyor acaba Doğum belirtisi midir 😅37+4 😊 tabi sizin için olmaSın da Rabbim zamanında Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻
fatos2404 Mel53 benim kasılmalar 29da başlamıştı çünkü hiç durmuyodum evim temiz olsun diye doktor olur böyle şeyler dedi 38.haftada doğum yaptım. Düşük tehlikemde vardı hep, Keşke hep yatsaymışım şimdi oğlumla deliksiz uykuya hasretim 😂😂
Mel53 Elifaaksoyy yani ben yorulduğum için mi toplanıyor? Ben kendisi rahat ediyordur diye öyle oturduğunu düşünüyordum. Kasılma öyle bişey mi😨😨
Elifaaksoyy Mel53 evet canım benimde öyle oluyordu aldırış etmedim pek gittiğimde hemen serum takmıştı doktorum sonra adalat kullandım bi kaç hafta bıraktım
Mel53 Elifaaksoyy adalat ne işe yarıyo peki... vallahi karnım sabahtan beri hep geriliyo bırakıyo, geriliyo bırakıyo. Bazen kaskatı oluyo. Evde de yalnızım çok tırsıyorum