Benim şuan 3.diş gebeliğim ilki metaks iğne ikincisinde iç kanama ve sol tüpüm alındı bu da 3. Dış gebeligim 10 gündür lekelenmem var betalarim iki gün arayla 54 58 66 bu şekilde tekrardan iğne vurulmak istemiyrm beni mahvediyor o yuzdn evde ne yaparsam betam düşer başıma gelen var mı