Merhaba, ben 22 haftalıkken girmiştim fakat radyoloji uzmanı olduğu için tam ölçü vs rapor olarak verilmedi ve doktorum tekrar yaptırmamı istedi. Eğer gitme fırsatınız varsa Fetus kliniğini öneririm Kadıköy Bağdat Caddesinde 2 doktor var perinatoloji uzmanı Şahin bey ve Mehmet bey ben Mehmet beyden yer buldum ve çok memnun kaldım gerçekten yaklaşımı çok sıcak ve çok güzel anlatıyor. Bu zamana kadar bebeğim yüzünü göstermemişti sayesinde düzgün pozisyonda yakalayıp defalarca yüzünü bize gösterdi. Soru vs istediğin kadar sorabilirsin hepsine çok güzel cevapları var. Fiyatlar değişecekmiş sekreter bugün arayıp randevu isteyenlere öyle diyordu normalde 5bin ama nakitte 4bin ve dediğim gibi çok memnun kaldım çıktığımızda eşimle ikimizin içine su serpilmişti ve miniğimizin yüzünü gördük diye çok mutluyduk.
Doktor Mehmet Uludoğan, Kadıköy bağdat caddesi.