Merhaba hanımlar 🌸 Bebeğimiz 38+2 haftalık reglye göre ama 1 hafta önden gidiyor 39+2 -39+3 gösteriyor ultrason . Kilosu 3700 şuanda. Doktor Geçen hafta çatı kontrolü yaptı . Çatın normal doğuma uygun dedi. Bugün tekrar bir uyaralım şu kızımızı yoksa 4 kiloyu bulursa normal doğum zora girer dedi ve yine biraz kurcaladı.4 gün önce yapışkan mukuslu şeffaf akıntım gelmişti 2 ceviz büyüklüğünde mukus tıkacı nişandı ama hala bir etkileşim yok. Bebeğimizin hareketleri iyi , suyu yerinde, hurma ananas ahududu yaprağı çayı ,göğüs uyarımı , ilişki ,sıcak duş masaj yaptığım halde tık yok.Nst normal 😅 Yerimdede durmuyorum evde iş güç yapıyorum , araç kullanımı, yürüyüş yapıyorum ne ararsanız var . Doktor kanal yolunda kısa doğumun kısa sürer dedi ama bebek 1 aydır baş aşağı pozisyonda olmasına rağmen gelmiyor 4 kiloyu geçerse sezeryan demesi beni bir tık ürkütüyor. Çünkü hızlı toparlanmak istiyorum 😅 Lütfen fikirlerinize talibim