Dileminiz bana da aynı şeyi söyledi. Geçmeyen şiddetli vajinal mantarım vardı. Şeker yüksekliği de tetikliyormuş. 37+4 üm. Önlem amaçlı bakalım dedi şeker yüklemesi yapmıştık 24.haftada. Mantarım geçti sayılır ama şekerim sanki sınırda gibi hissettirdi.
Akşam yemek öncesi şekerim çok düşük diye çorbamı beyaz ekmekle yedim anında fırlamış şekerim 🤦🏼♀️ yarın kahvaltıyı da ölçüp göndereceğim doktoruma.
9 Nisan Akşam Tokluk: 105
10 Nisan Sabah Açlık: 96
10 Nisan Sabah Tokluk: 98
10 Nisan Akşam Açlık: 75
10 Nisan Akşam Tokluk: 120
11 Nisan Sabah Açlık: 105 (akşam patlamış mısır yemiştim)
11 Nisan Sabah Tokluk: 100
11 Nisan Akşam Açlık: 59
11 Nisan Akşam 1.5 saat sonra Tokluk: 128 (şekerim düşük diye beyaz ekmek yemiştim)
11 Nisan Akşam 2 saat sonra Tokluk: 161