Bhrbb 2 yıl önce perinatolog başak hoca vardı hala var mı bilmiyorum ama bayılıyordum ona :) ( ikizlerimi takip ediyordu. Riskli bir süreç olmasına rağmen ona her gittiğimde rahatlayarak çıkıyordum. ). Ana doğum yaptırmıyorum diyince bıraktım.
Bahçelievler medipol Asiye hocaya gidiyorum. İkizlerimide o doğurttu ☺️ şuanda da ona gidiyorum