Cengel 33. Haftadayım hazırlıklarım daha tam değil aileden çok uzakta oturuyoruz tekim valla işlerimi yapamıyorum yalnız hemen karnım falan ağrıyor yavaş yavaş halletcem inşallah. Doğumdanda çok korkuyorum bazen isteğe bağlı sezeryanmı olsam bitse diyorum bazen epiduralli normal doğummu istesem diyorum kafam çok yorgun😓 geçen sene erken doğumla kaybım var normal olmuştu ondan kalan travma yüzünden korkularımı yenemiyorum ya rabbim hepimize kolaylık versin🙏🏻💖