Ayshednmz0108 Kızlar kimyasaldan sonra ne zaman gebe kaldınız ne kullandınız doktorunuz ne önerdi bi yardımcı olurmusunuz iki ölü doğumun iki kimyasalın var yeni kimyasal geçirdim coraspirin yazdılar kanama bitince başlıcakmışım
Leyla_aa Ayshednmz0108 ben folik asit kullanmaya başladım ve kimyasaldan sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Stres yapmayın içinizi ferah tutun. Allah gönlünüze göre versin
1rem İlk gebeliğimde kimyasal gebelik geçirdim gebeliği öğrendiğimde folik asit kullanmaya başlamıştım sonrasında folik asit kullanmaya devam ettim sonraki ay hamile kaldım