H_aslankan Çok bunaldım ya aşırı ağırlaşmış hissediyorum bide 3 yaşında oğlum var çok hiperaktif ya hiç durmuyor yerinde inan önce kucağıma almak istiyorum Allah nasip ederse çok zor 😥 oğlum tam 40 haftalık doğdu bu seferde öyle görünüyor
defne1seymacal Bende 38+1 doktorum bugün salı günü muhtemelen doguracagimi söyledi vajinal muayene yapacak açılma varsa yatış yoksa bekleyeceğiz normal doğum olacak inşallah
H_aslankan defne1seymacal anladım ilk doğumunuz mu evet 40 kadar bekletiyorlar bakalım bizimki ne zaman gelecek