İyi akşamlar kızlar 9. Haftadayım bugün aşırı bi kanamam oldu acile gittim bebek iyi kalp atışları güzel kese de sıkıntı yok ama neden oldu bizde anlamadık hala daha da kanama gelmeye devam ediyor damla damla daha önce böyle birsey yaşayan oldu mu acaba çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye daha önce böyle olup sonra düzelen oldu mu diye