Betl12 31 haftalık gebeyim son 4 gündür açlık kan şekerim 100 üstünde çıkıyor bu durumu yaşayıp gebelikte insülin kullanan varmıdır?
yysmnn Betl12 sadece açlık o şekildeyse diyetle düşer ama ona rağmen düşmüyorsa insülin başlayabilir, hamileliğimin en zor yani şeker olmuştu çok iyi anlıyorum
Betl12 yysmnn 2 aydır takip ediyorum şekerimi normal ilerliyordu ama son 4 gündür 100lerde çıkıyor korkmaya başladım geçer mi ünsilin kullanmadan
yysmnn Betl12 düşer bence moralini bozma üzülmekte etkiliyo çünkü çok aşırı yüksek değil hergün aynı olmuyo malesef benimde hep 98-96 arası arada 100 falan çıkardı sorun olmadı ama yinede takip edip içine sinmezse gidersin doktora sağlıkla gelsin inşallah yavru kuş😍
Betl12 Çok teşekkür ederim içim rahatladı korkmuştum stres yapmaya başlamıştım artık çok teşekkür ederim
Elif1706 Benim şekerim de çıktı unsilin kullanıyorum yeni cihaz almama rağmen yüksek ölçtüğünü farkettim ve şekerim çok düşüyordu doktorda iyice yükseltiyordu dozu en son cihaz bozuk çıktığı ıcın çok çıkıyormuş şekerim unsilinin dozunu azalttı
Betl12 Elif1706 hamilelikte insülin kullanmak nasıl oluyor ki şekeriniz kaçın üstüne çıkıyordu da başlattı insülin
Elif1706 Betl12 yeni gördüm mesajınızı tokluk şekerim 150 den yukarıya çıkıyordu hep unsilin başlatıldı hastanede