Sara07 Merhaba hanımlar 22. Haftamdayım yaklaşık 1 haftadır beni mahfeden bir bel sırt ağrısı başladı. Yatsam yatamıyorum yürüsem yürütmüyor sağ bacağıma kadar iniyor. Yok mu bir ilacı kremi önerdiğiniz lütfen yazın
Kvsr46kvsr Sara07 benimde dünden beri bıçak batmış gibi bi ağrım oluyor belim ve sırtımda. Sizdede öyle bi ağrı mı acaba bacaklarımdada hissediyorum o bıçak batmasını, sebebini anlamadım
baharalper Sara07 benim de kasık ağrım oluyor adet ağrısı gibi normal mi acaba pazartesi kontrolde her şey yolundaydı ama emin olamıyorum kasık ağrısı yaşayan var mı bu haftalarda
Talentedmom Sara07 krem süremezsin bana doktorum öyle söyledi magnezyum içeceksin maden suyu tüket bir de egzersiz
Sara07 Kvsr46kvsr ayaktayken aniden bıçak girmiş gibi oluyor kalakalıyorum adım dahi atamıyorum bende
Sara07 baharalper kasık ağrısıda ara sıra oluyor doktora sorduğumda rahim genişlediği için normal demişti ama siz yinede bir doktorunuza danışın enfeksyonda olabilir