Buseyyz devlet niye takipli hastanenize gidin demiş ki? Onlara ne? Ben de 22. Haftama kadar özeldeydim ama devlette doğurmak istediğim için devlet hastanesine gidiyorum artık riskli gebe olduğum halde(sizden farklı sorunlarım var) böyle bir şey yaşamadım ama ben olsam, tansiyon çok önemli bir şey devletin aciline giderdim hemen gene yükselecek olursa, orada da acil müdahale gerekirse zaten yaparlar hanilesiniz önceliğiniz var acilde de her yerde ve gerekirse de bebeği alırlar illaki, hangi doktor denk gelecek diye korkmayın oradaki her doktor her gün en az 5 tane sezeryen yapıyor