ozleemm27 kalp atışını ne zaman duydunuz ve vajinal mi bakıldı ben de 7 haftalığım.sabırsızlıkla ve korkularla bekliyorum ya kalbini duymazsam diye şükret bence rabbim onu sana gönderdiyse vardır bi sebebi.tabi uzaktan konuşmak kolaydır yaşadıklarının ne kadar sana zarar verdiğini ancak sen bilirsin.Allah yardımcın olur merak etme bi Melek göndermiş sana