Benimde ilk gebeliğimde şeker çıkmıştı sonra dahiliye doktoru açlık ve tokluk olarak yine baktı(bu sefer her zaman yaptığım şekilde kahvaltı ettim) sorun görülmedi sadece ekmek şeker makarna pilav tarzi ürünlerinden uzak kalmamı söyledi bebeğimde de bir sorun olmadı