baharalper 22+1 deyiz pazartesi detaylı ultrasona gittim bir sıkıntı yoktu, birkaç gündür kasık ağrısı yumurtalık ağrısı gibi ağrılarım var normal mi? Bebek büyüdüğü için diye okudum ama sormak istedim ya sizler de yaşıyor musunuz?
smnrctnn0 Bende 22+1’deyim bel sırt ağrısı başladı biran da ayakta çok kalamıyorum kaşık ağrısından çok vajinama doğru baskı gibi yürüdükçe bi ağrı bastırıyor benimde, yarın detaylıya gideceğim doktora sorarım :(
baharalper mehtapdnz merhaba bazen oluyor bazen olmuyor ama genel olarak bir ağrım var, bebek hareketli olduğu için çok endişe etmedim, magnezyum içtiğimde biraz iyi geliyor
smnrctnn0 baharalper normal dedi 24 haftalık olduk şimdi gittikçe daha da baskı yapıyor bebek büyüdükçe haraket ettikçe baskı yapar iter tekme atar normal yapacak yok dediii