Gizmmis Kızlar Ona göre gidip kan vericem yada bekleyeceğim boşuna heveslenip lan vermek istemiyorum etrafında olan yada gören duyan var mı yanılttığını Bata 4 gün var
gokcekocyigiit Gizmmis bende bu testle ve silik çizgi ile öğrendim kızlarımı, ilk beş dakikada çıktıysa doğru olabilir, bence kan verin, hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Annekuzusu06666 Gizmmis brnde bende 5 gün kalası böyle öğrendim aynı testle hemde bakabilirsin profilimde var
cauuv1 Gizmmis aynı böyle ögrendim bu markayla aynı gün kan vermiştim degerim 28di . Senin de 20 30 degerin vardır hayırlı olsun canım
bgndgd Bende de durum aynı 17sinde kimyasal yaşadım hatta benim daha belirgin ama Bence bekle adet geçince kan ver üzülüyoruz sonra ben öyle yapıcam
Gizmmis bgndgd ben ilk gebeliğimde de çok sıkıntılı süreç yaşamıştım eğer gebelik varsa hemen doktor kontrolüne girmem gerekiyor ondan kendimi durduramıyorum yine aynı şeyleri yaşarsam diye
Annekuzusu06666 Gizmmis galiba kuzum ama aynı böyleydi 30.18 di kan değerim de şimdi 14+0 olduk bile Rabbim sanada göstersin inşallah bu günleri
gul231 mehraliim benim de adetime 3 gün var 18 çıktı bugün canım inşallah ikimizin de değeri güzelce yükselir 🌺