Arkadaşlar merhaba öncelikle hepinize hayırlı ve sağlıklı doğumlar diliyorum, yavrularımıza sağlıkla kavuşalım inşallah🙏🏻😊 ben vajinismus tedavisi gördüm, şu anda 36+4 teyiz çok şükür o kötü günler geride kaldı. Ama şimdi de doğum korkusu başladı. Normal doğum yapmak istiyorum ama böyle bi tedavi gördüğğm için fazlasıyla korkuyorum doğum sonrası travma oluşur mu diye🙄 benm gibi tedavi görüp doğumunu normal yapan varsa bana destek olabilir misiniz🙏🏻