Moomtoobee Kızlar yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik çok heyecanlıyım ya 38. Haftaya giriyorum sizin nasil gidiyo ne durumdasınız doğum günleriniz belli mi bizim sezeryan bebek ters olduğu için büyük ihtimalle Haftaya doguruyorum🥹
Rumeysaozcann Moomtoobee merhabaa 😍 38+2 ilk doğum sezeryan olduğu için buda sezeryan normal şartlarda dün alacaklardı doğuma ama ben beklemek istedim sağolsun doktorum 39 da alalım dedi perşembe sabah 8 de yatışımız olucak şafak 6 🥹
kuzuuuu36 Moomtoobee 38+2 olduk bizde. 16 Nisan da doğumum var 🥹 korksam da kavuşmak istiyorum artık. Bir de çok zorlanmaya başladım açıkçası 🥲
Gmz44 38+2 bende 🫶 ağırlaştım baya bi yandan doğurup kurtulmak istiyorum bi andan da o günle nasıl yüzleşeceğimi düşünüyorum 😂
Moomtoobee Gmz44 bende öyleyim 🥹 Bi yandan dogurmak istiyorum Bi yandan korku sarıyor o gün gelince Bi telaş sarcak beni 🤭
newmommmyy2 Moomtoobee bende 37yim valla biran önce o günle yüzleşmek için sabırsızlanıyorum 😅 sonuçta o gün geldiğinde bu iş o gün bi şekilde bitecek öyle ya da böyle ama bekledikçe gün belli olmadıkça insan daha çok stres oluyor ya 🥹
Moomtoobee Rumeysaozcann benimde öyle 39 da alicak doktor 20 nisan dedik Bi aksilik olmazsa inşallah 😇
Moomtoobee newmommmyy2 şuan 1 hafta kala rahatım ama o gün geldiğinde heyecan panik korku hepsi karışık bana yüklenmiş olacak galiba 🤭😁
Moomtoobee Flacin Flacin ay aynı tarihlerimiz benim de 18 nisan saat 1 de bizde 38 +6 oluyoruz o gün hayirlisi insallah bence çok heyecanlı ve korkuyorum 🥹