Kızlar 37+2 haftalık hamileyim. Bugun bel ve sırt ağrısıyla uyandım kasık ağrımda oluyor ara ara bebeğimde her zamankinden sanki az hareket ediyor. Çıktım yürüdüm yine aynı şekilde. 3 gün önce nst ye girdim sancım felan da çıkmadı.Suyum nişanımda yok ama karnımda bir rahatlama da var Doğuma hazırlık mı yoksa bilemedim.İlk gebeliğim çok da bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz