tosuncuk25 Kızlar bugun bebeğim sadece bir defa hateket etti o da kahve cikolata yaptim. Ondan sonra bir defa vurdu. Gun boyu hic hareket etmedi. Agrim sızım yok ama endiseleniyorum normal mi?
obli tosuncuk25 hareket azalmasında hastaneye gitmeniz lazım. Doktorum şiddeti azalabilir ama hareket azalmasında gel demişti. İçiniz rahat eder en azından.
Whit3 tosuncuk25 33. Haftadayım hareketlerinde eskiye kıyasla baya azalma hissediyorum yeri daraldığı için olduğunu düşünüyorum bende
Sedset Bazen bende şey oluyor aslında hareket ediyor ama bana değmediği için hissetmiyorum o yüzden elinizi karnınıza koyun aslında hareket ediyor ufak ufak belki sizde de öyledir