BebegimVeBenn_ Yesimmmmi ben diofol kullanıyorum çevremde bir çok arkadaşımda hamile onlarada doktor diofol önermiş
ikincianneolmayolundaa BebegimVeBenn_ banada doktor önerdi ama stajerdi diye almadim hamile kalmayi kolaylastiriyor mu birde ne kadar fiyatı biliyor musunuz
Girlmama Yesimmmmi evet icerigi guzel hamileysen 12. haftaya kadar 1 numara sinrasi 2 hamile degilsen de 1 numara yine
Yesimmmmi Girlmama size doktorunuzmu onermişti içeriği temizse neden her doktor onermiyor bunu 😞 bir sürü marka var kimisi yüksek ama duyduğuma göre elenatal 1 en düşük olanı
Girlmama Yesimmmmi yani takviyelerden beklentiniz ne tam olarak hamileligim boyunca kullandim hic bir sıkıntı da yasamadim bebegim de cok saglikli her doktor onermez tabikide o doktor hangi markayla anlasmaliysa onu onerir…
BebegimVeBenn_ ikincianneolmayolundaa ben hamilelikte kullanmaya başladım o yüzden kolaylaştırma kısmını bilmiyorum diofol 30 tablet olanı 375 tlye falan aldık sanırsam biz
Parinas Yesimmmmi folbiol kullanmayın da ne kullanırsanız kullanın. İçerikleri aynı oluyor oranları aynı oluyor sadece marka değişiyor. Bende folidoce kullanmıştım
nurssmom Yesimmmmi marka bilmiyorum maalesef kullandığım markayı kaybettim ama folik asit yerine aktif folat kullanın folik asitin saf halidir daha iyi