kızlar dün doktora gittim enfeksiyon için kan vs aldı ama beta almadı kanda ve idrarda temizdi beni kadın doğuma yönlendirdi ama sıra olmadığı için gidemiyorum🥲 göğüslerimde aşırı Ağrı var uçları özellikle yürürken kasıklarım ağrıyor bazen ayaklarıma vuruyor … olmasa yarın özele giderim muayene olmaya …