Blueedremasx_ Arkadaşlar son birkaç gündür kasıklarımda acaip sancı oluşuyor ve randevuma da daha var ikinci gebeliğim bu benim ilk defa bu haftalarda sancı çekiyorum sağ tarafımda oluşuyor özellikle sizlerde bu tür durumlar yaşandı mı?
Bebegimibeklerken__ Haftamız aynı bende de var bi kaç gündür. Doktorum magnezyum tavsiye etti. Araştırdım olurmuş bu haftalarda rahim büyüdüğü için
Svdakyn Benimde haftam aynı bu hafta başından beri bende de var korktum da ama normal diyor herkes kontrole de var daha. Ara ara geliyor alt karın da sızı gibi kasıkda saniyelik batmalar flnn inşallah normaldir