tayfuneslihan genelde 20. Hafta sonrasında öneriyorlar. Faydalı olduğunu düşünüyorum. Hem egzersiz hem bilgilendirme yapılıyor. Hem başka gebeler ile tanışıyorsun. Bazı kurumlar eşler ile birlikte alıyor çok daha güzel. Ben gitmiyorum ama önceki çalıştığım hastanede veriliyordu yeri geliyor bizlerde ders veriyorduk. Genel olarak mutlu oluyordu gebeler. İmkanın varsa katıl muhakkak.