Senemsusi Kızlaar doğa ismine bayılıyorum ama soyad doğan :( doğa doğan asla olmuyor. Kızıma çok koymak istedım Minel ismi nasıl ? Çok kararsızım. Kumsal isminden de kayınvalidem tarafı çok soguttu benii…
Lafee Senemsusi emin misiniz? Arapçada -den dan eki diye biliyorum. Ben de çok beğenmiştim ama anlamı yok diye vazgeçtim