tgbavural çok pozitif bi doğum hikayem var burda anlatamamıştım lohusalık dönemimde kötü olaylar yaşadığım için neyse ama anlatsam kaç tane arkadaşımın korkusunu yenmesine sebep olurum 😂😂eminim Ne Ağrı ne sancım vardı kontrole diye gittim sadece mide bulantım vardı anlamıştım bi anormal mide bulantısı olduğunu ama girdim kontrole nstye girmemi söyledi doktor rutin yani nstye bi girdim çocuğum coşuyo bildiğin 😂😂sonra çatı muayenesi yapıp 5,6 cm acıklıgım olduğunu söyleyip suni sancı bağladılar o an nası biliypmusun tamamen çocuk bi an önce çıksın diye bakıyorsun sancı 1 dk falan sürüp geçiyo 1,2 dkda bir oluyo en son doğuracağım zaman böyle oldu bana belden vuran sancılı ağrı diyebilirim zaten sancı gelince direk ıkınma isteği geliyo kesinlikle korkma benim kadar korkan tanımıyorum üstüme hiç habersiz güle oynaya gittim kontrole yatış yapıcaz suni baglıcaz diyince şok üstüne şok yaşadım ağlamaya başladım ama gerçekten çok mucizevi bişey 🙏🏻😇🥹sadece çok fazla içten ve dıştan dikişlerim vardı onlar çok zorladı beni berbat bişeydi ama geçiyo kesinlikle korkma cesur ol biraz da kendi kendimizi korkutuyoruz psikolojik olarak bence