Kızlar dünden beri bel ağrım var arada şiddetleniyor ekstradan göğüs uçşarım bastırınca hafiften acıyor ve dün akşamda öksürürken rahmimd bıçak sağlandı gibi oldu çarşamba kan vermiştim 0.2 çıkmıştı sonuç regl mı geliyordur yoksa pozitife mi dönüyordur yaşayan var mı