Kızlar lütfen teslime yorum yapabilir Misiniz
17 Mart’ta 1 kimyasal gebelik geçirdim kimyasal gebeliğin beta sıfır olarak sonuçlandı
Kanamamdan sonra denedim
Şu an saniyesinde çok net çizgi belirdi sizce bu test güvenilir mi adetimin gününde kan vermeyi planlıyorum yine tekrar kimyasal olmasından korkuyorum