Simuzar_Alizade Bende düşünmüştüm doktorum önerdi sonradan araştırdım biraz İnstagramda çağrı güven diye bir doktoru dinledim cinsiyette bile yanılma olmuş, hastalık tanısı koymuşlar detaylıda belirti vermemiş. Dr ultrasonun daha iyi olduğunu sorun yoksa fetal yapılabileceğini söylüyor bi sizde bakın isterseniz arkadaşım ebe ona da sordum şirkete bağlı yanılma olabilir bizim eski çalıştığımız şirket de hep hatalı getirdi dedi. Bu kadar para vererek yaptırdığım bir testte şirket hatası vs olmasını doğru bulmuyorum illa ki olur ama bilemiyorum. Doktorların şirketlerle anlaşması da olabilir mi diye de düşündüm bilmiyorum