buket0102 ben 32 de her şeyini yıkayıp utulemistim bir tek yerleştirmesi kalmisfi 34. Haftada bana birden bir ağrı girdi anlatamam ben o telaşla çantayı hazirladim birden doğuma gidersem diye ama o kafayla hiç düzgün şeyler koymamişim ertesi gün iyileşince çantamı daha iyi hazırladım . Ve aklıma geldikçe lazım olanları ekledim şuan 36+3 teyim. Bence 32 de falan çanta hazır olda dursun (riskli gebelik erken doğum riskiniz yoksa) varsa daha erken hazırlayın sonuçta o size bir zarar vermez hazır olda dursa . Şuan her şey hazır hastane süsleri bile hazır hepsi yan yana orda bekliyor ani bir durum olunca alıp çıkacağım 😍