Bu gebeliğin başından beri var bende ama yine yoğunlaştı sanki yürürken ıslaklık hissediyorum bi bakıyorum açık sarı akıntı gelmiş baya şimdi doktor yeşil olmadığı sürece korkma dedi ama niye artmış olabilir ki kasılmalarım da var hep zaten iyice korktum