Kızlar bebeklerim karnımda büyüdükçe sanki kaygılarım artıyor. En son 25 Martta kontrolüm vardı her şey yolundaydı Allah a şükür. Henüz bir hareket vs hissetmiyorum. Siz kaçıncı haftada hissetmeye başladınız? Seyirme olur vs diyorlar ama ben bir şey hissetmiyorum sanki. Tedirgin oluyorum 🥲🌼