Simdi Kizlar ben en son 06.03 kimyasal gecirdim ve ayin 15inde tekrar oruc tutmaya baslamistim. Yani 06 sindan 14üne kadar adet ve lekelenmem vardi. Kimyasalin üstüne adet olmadan hamileyim, ama nasil hesaplicagimi bilmiyorum🥺
Kendı adetim normalde 5 gün sürer ama bu adet degildi o yüzden 9 gün sürdü.
Basladigi günden mi sayim yoksa bittigi günden mi? Doktora daha gitmedim. Haftaya Cuma randevu verdi🌸