Kız benim kv de sarıp sarmalıyor çocuğu burnu tıkandı sürekli açıyorum şimdi, kendi uyuduğum oda 22 derece orda örtüyorum ama salona güneş görsün diye çıkarıyorum orası 24-25 dereceyi bulabiliyor , bizimkinde de alta pantolon giydirme ve çift kat örtme merakı var. Çocuğun hayaları üşürmüş tek pantolonla🫣 kendi odamda 2 saat uyuyabilen çocuk salonda yarım saat ya uyuyor ya uyumuyor 🙄 sürekli savaş halindeyiz ben açıyorum o peşime kapatıyor. Çocuğun boynu sivilce sivilce oldu sıcaktan diyorum yok büyüdü de yağlandı isiliik değil diyor. Bi de ne dese beğenirsin, çocuğa emzirirken şapka giydirmiyorum diye ben hasta etmişim 😬