Suzunn Kızlar ya masa başı çalışıyorum otururken ğöğsümün altı ağrıyor(iç çamaşır bitişi) duruştan mı oluyor yoksa genel sorun mu:)
Binnur123 Genel sorun bende de var doktora sordum normal dedi gaz vs herşey oraya vuruyormuş bebek de büyüdüğü için baskı artıyor