Tomriscvn canım ben ekstra bir spor yapmadım ben iki kere kilo alıp verdim biri bekardım adet düzensizliğim falan vardı pcos vardı kilo etkilediği için adet asla olamıyordum bir sene olmamıştım hiçbir şey yapmadım sadece yürüyüş yaptım, sağlıklı beslendim kuruyemiş meyve her gün yedim yeşil çay günde bir bardak içtim şekeri hayatımdan tamamen çıkardım çayı da kahvede her şeyde kahve içmek istersem ya Türk kahvesi sade ya da filtre kahveydı. Bazen sütlü kahve içiyordum ama şeker yoktu, hiç kullanmadım lıght ürünleri evde ne varsa onu tükettim. Muhakkak bir ya da iki dilim esmer ekmekle esmer ekmek diyorum tam buğday kepek fark etmiyor yumurtalı bol peynirli zeytinli güzel bir kahvaltı yaptım öğün olarak iki tane meyve yedim tam olarak sonraki yemeğim de bir kase çorba bir porsiyon salata bir tabak sulu yemek cacık vs varsa onu yedim ekmek tüketmek yerine her öğünüm de varsa pilav makarna 5.06 kaşık koydum yanına onu yedim sonra yeşil Çaylı kuruyemişle kuru meyveli güzel bir ara öğün yaptım canım çok isterse bitter çikolata yedim 2.03 kare 57 kg’a düştüm evlendim hemen hamile kaldım maalesef oğlum 2:30 ay sonra vefat etti doğumdan doğum kilom kaldı üstümde kilosunu vermekte zor, yine aynı şeyleri yaptım çünkü inanılmaz derecede regli düzensizliğim vardı ve hamile kalamıyordum tedavi de olmadı 54 kg’a düştüm üç ayda falan düştüm tamamen 78 kiloydum hamile kaldım kızım şu an dört aya giriyor Haliyle üstümde doğum kilosu kaldı 76 kiloydum doğumdan bayağı sonra diyete başladığımda bir haftadır falan yine diyetteyim yine aynı şekilde her şeyi yiyorum sadece spor yapmıyorum şu an 72 kg’a düşmüşüm yaza kadar ben bir 57 falan görürüm diye düşünüyorum