eacr6066 muhakkak doktora görünmen lazım. Benmde diş eti çekilmesi var ee tedavisi olmazsa zamanla dişler dokulmeye basliuor. Tanidigimda oldu. Hamilelikten dolayı tedaviye başlayamadım. Ama hamilelik durumunuz yoksa muhakkak doktorla görürsün derim.