Merhabalar size gerçekten çok önemli bir sorum olacak benim bugün tam olarak adetim 20 gündür gecikiyor
4 Nisan da kan verdim beta HCG değerim 62 çıktı daha sonra
7 Nisan’da kan verdim 182 çıktı
8 Nisan’da kadın doğuma gittim değerimin hiç güzel çıkmadığını söyledi ultrasonla baktığında hiçbir şey görmediğini rahim duvarı kalınlaşması var dedi senin şu anda 6+4 Olman gerekiyor ama hiçbir şey görmüyorum dedi kan istedi benden yani
8 Nisan’da da değerim 340 çıktı ama ben gidip göstermedim. Ebe bir kuzenim var özel bir klinikte çalışıyor kendisi kan değerlerimi doktoruna gösterdi o da İlerlemenin gayet iyi olduğunu söyledi cuma günü kan versin ona göre bakalım dedi. Bugün sağlık ocağına gittim doktora anlattım değerlerimi söyledim ve kadın doğum doktorunun bana soyledigini ona söyledim o da haklı hiç güzel bir yükselme değil dedi ve sanki beni orada Ultrasonla muayene etmiş gibi hamile değilsin kese boş gibi laflar söyledi ve inanılmaz moralimi bozdu. Değerimin şu an 10 binin üstünde olmasını gerektiğini söyledi. Şimdi sonucum çıkmış değerim
11 Nisan’da 1104 çıktı
Herkes bir şey söylüyor inanılmaz üzgünüm lütfen bilen birileri bana yardımcı olabilir mi? ❤️